Цей модуль допоміг мені з’ясувати, як можна використати навчальні дослідження в проектах та зрозуміти призначення Основних запитань проекту, а саме:
1) Дуже корисним було обговорення в парі теми і ідеї проекту, який я буду створювати.
Завдяки цьому вчалося чітко сформулювати основну ідею проекту, розповісти про основні цілі і завдання.
2) Було сформовано такі цілі навчаннядля учнів:
Називає основні завдання проектно-конструкторської підготовки; критерії оцiнювання нової продукції;
здійснює пошук необхідної інформації: в друкованих джерелах, в інтернеті;
формує ідеї для проекту на основі зібраної інформації;
складає дизайн-проект на виготовлення об’єкта проектування, обґрунтовує основні ідеї проекту;
називає шляхи використання маркетингу для теми проекту та здійснює її презентацію.
3) Завжди складно описати чітко відповідність навчання учнів вимогам програми, державним освітнім програмам, вимогам до оцінювання знань і умінь учнів.
4) Дуже сподобалась схема розробки навчальної теми, яка складалася з:
- Визначення цілей навчання
- формулювання ключових, тематичних, змістових запитань
- Створення документів для оцінювання діяльності учнів впродовж всього проекту.
1) Дуже корисним було обговорення в парі теми і ідеї проекту, який я буду створювати.
Завдяки цьому вчалося чітко сформулювати основну ідею проекту, розповісти про основні цілі і завдання.
2) Було сформовано такі цілі навчаннядля учнів:
Називає основні завдання проектно-конструкторської підготовки; критерії оцiнювання нової продукції;
здійснює пошук необхідної інформації: в друкованих джерелах, в інтернеті;
формує ідеї для проекту на основі зібраної інформації;
складає дизайн-проект на виготовлення об’єкта проектування, обґрунтовує основні ідеї проекту;
називає шляхи використання маркетингу для теми проекту та здійснює її презентацію.
3) Завжди складно описати чітко відповідність навчання учнів вимогам програми, державним освітнім програмам, вимогам до оцінювання знань і умінь учнів.
4) Дуже сподобалась схема розробки навчальної теми, яка складалася з:
- Визначення цілей навчання
- формулювання ключових, тематичних, змістових запитань
- Створення документів для оцінювання діяльності учнів впродовж всього проекту.
Комментариев нет:
Отправить комментарий